Wednesday 30 May 2012

sudah cukup sudah


inikah caramu membalas sayangku kau lukai sayangku untukmu,
tegarnya kau menari di atas tangisanku
kau permainkan ku sesuka hatimu..

sudah cukup2 sudah
cukup sampai di sini saja
daripada batin terseksa
lebih baik ku pergi saja..

dah berulang kali ku cuba mengalah
ternyata sabarku tak bererti untukmu
tegarnya kau menari di atas tangisanku
kau permainkan ku sesuka hatimu..

Ya Allah beratnya dugaanMu. Terasa sangat beratnya Ya Allah. sangat sangat berat. tak tertanggung rasanya.. Alhamdulillah Ya Allah kerana masanya telah tiba untuk aku berdikari keluar dari rumah ini. Aku tidak kuat Ya Allah menanggung semua ini. Ternyata aku sangat rapuh.. aku tidak sekuat ibuku. Benar aku tidak kuat..

Nurulaishah terima kasih di atas segala pengorbanan kau. mungkin ini yang kau mahukan. di setiap doaku aku tak pernah lupakan adik beradikku walaupun.. tapi hati aku dah lama patah.. sampai sini saja. cukup semua yang kau dah buat.. cukuplah fitnah yang kau telah taburkan. cukuplah dengan cerita dongeng yang kau sebarkan. CUKUP! buatlah sesuka hati kau. aku dah tak kisah. kau pergilah jauh-jauh dari hidup aku. aku tak nak jumpa kau sampai saat terakhir aku.

misi aku sekarang ialah masuk UiTM belajar sungguh-sungguh, dapat 4 pointer every sem, jadi doc, beli rumah, sevice dkt tabung haji. bila kewangan dah kukuh insyaallah nak masuk mercy pulak. kahwin?? insyaallah not in my least yet. semoga Allah mempermudahkan segala-galanya untukku. Ameen.                                             

No comments:

Post a Comment